داستان فیلم «من» با بازی رالف فاینس چیست؟ + ویدیو


کمدی سیاه “من” به کارگردانی مارک میلود، کارگردان اپیزودهای سریال محبوب “بازی تاج و تخت” و سریال “عهده دار جانشینی بود با بازی رالف فاینس، هیجان جدیدی را در میان دوستداران غذا و فیلم برانگیخت. به طوری که برخی از مخاطبان این فیلم را جذاب ترین فیلم ساخته شده می دانند.

فیلم

داستان فیلم ترسناک سرآشپز «من» که اولین بار در 18 نوامبر اکران شد، در رستوران مجلل «هاثورن» می گذرد. رستورانی که مهمانان برای هر وعده غذایی باید 1250 دلار بپردازند و سوار قایق شوند تا به اتاق غذاخوری واقع در یک جزیره خصوصی برسند.

فیلم

در این فیلم سرآشپز معروف جولیان اسلوویچ با بازی فاینس برای 12 مهمان اختصاصی غذاهای مجللی آماده می کند.

فیلم
اما پس از آن این رستوران لوکس به یک کابوس تبدیل می شود و مهمانان متوجه می شوند که برای زندگی خود می جنگند. او در ادامه فاش می کند که کل شام یک ترفند سرآشپز اسلوویچ برای انتقام گرفتن از افرادی بود که معتقد است در از دست دادن اشتیاق او به آشپزی نقش داشته است.
مهمانان یکی پس از دیگری در زنجیره ای از رویدادهای وحشتناک و در عین حال خنده دار کشته می شوند که مخاطب را مشتاق نگه می دارد.

فیلم

در میان مهمانان یک زوج جوان به نام مارگوت و تایلر با بازی آنیا تیلور جوی و نیکلاس هولت حضور دارند. مارگوت که در ابتدا قرار نبود به رستوران بیاید اما در آخرین لحظه به نامزد غذاخورش پیوست، تحت تأثیر قرار گرفته است. از آنجایی که حضور مارگوت در این شام خونین برنامه ریزی نشده بود، سرآشپز اسلوویک به او این اختیار را می دهد که بمیرد یا مهمانان دیگر یا به او و کارکنانش بپیوندد.

فیلم

پس از اکران فیلم، مردم به سرعت در توییتر آمدند تا نظرات خود را در مورد این فیلم هیجان انگیز به اشتراک بگذارند. تقریباً تمام مخاطبان تماشای این فیلم را تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش دانستند و مفهوم اصلی آن را تحسین کردند. در صحنه ای از این فیلم، سرآشپز اسلوویچ یک چیزبرگر خوشمزه برای مارگو درست می کند و این صحنه باعث شد بسیاری از بینندگان پس از خروج از سینما هوس چیزبرگر کنند.

فیلم

معلوم شد که سرآشپز فرانسوی دومینیک کرن و دیوید گلب، خالق میز سرآشپز نتفلیکس، در واقع با تیم سازنده فیلم همکاری کرده اند تا به ساخت غذاهای لذیذی که در فیلم ارائه شده کمک کنند. علاوه بر این، فاینس گفت که دومینیک او را راهنمایی کرده است که چگونه به عنوان یک آشپز عمل کند. جان بنهاس، سرآشپز جورجیا، پشت چیزبرگر وسوسه انگیز در پایان فیلم بود.

فیلم

در این فیلم هانگ چاو، جانت مک‌تیر، پل آدلستاین، جان لگوئیزامو، امی کاررو، رید برنی و جودیت لایت نیز ایفای نقش می‌کنند.

فیلم
این کمدی ترسناک نیز در بین منتقدان محبوب بوده است و در حال حاضر امتیاز ۸۹ درصدی از سوی منتقدان و ۷۷ درصدی را از سوی مخاطبان در Rotten Tomatoes دارد.

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر سریال 1923; سری جدید اسپین آف یلوستون + ویدیو

10 تا از تکان دهنده ترین تریلرهای روانشناختی تاریخ سینما; از کیپ ترس تا زندانیان

دیدگاهتان را بنویسید