آغاز جلسه علنی مجلس/بررسی طرح مالیات بر سود به ترتیب



اعضای شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دومین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شورای اسلامی لحظاتی پیش به ریاست علی نیکزاد، نایب رئیس شورای اسلامی شهر آغاز شد.

بررسی دومین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل ادامه دارد، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی دو فوریت طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از کشور ادامه دارد. خانواده و جوانان جمعیت ادامه دارد با عنایت به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در رابطه با طرح تحقیق و تفحص از بند (3) ماده (48) قانون حمایت از خانواده، گزارش اقتصاد کمیسیون با پیشنهاد یک فوریتی قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و با عنایت به گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص پروتکل حساب فوری مبنی بر اصلاح و الحاقیه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات بر درآمد و سرمایه در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار گرفت.

همچنین با توجه به گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر پیشنهاد یک فوریتی قانون پروتکل (تمدید) موافقتنامه موقت ایجاد منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو، با عنایت به گزارش دوم کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه، بررسی گزارش کمیسیون های اجتماعی در رابطه با تصویب درخواست تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر موضوعاتی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید